5 Eylül 2012 Çarşamba

LOKUMLU KURABİYE


  Arkadaşlarımdan duyuyordum sürekli lokumlu kurabiye'yi ama yapmak nasip olmamışdı.. Bugün deneme fırsatım oldu pişman deiğilim iyiki denemişim...

MALZEMELER:

  • Hamur malzemeleri buradaki hazırladığım kurabiye hamuru ile tuttum ben..
  • Bu malzemeler ek olarak kurabiyenin içine girecek isteğiniz tarz lokum var
  • Ben gül sulu ve sade olanını tercih ettim...(tutulan kurabiye hamurunun hepsini lokumlu kurabiye için kullanacak iseniz 40 tane lokum gerekiyor)
HAZIRLANIŞI:,
  • Hamuru buradaki gb tutuyoruz. 
  • İstenir ise hamur sadece sade olarak da tutulabilir ben kaakaolu da yaptım bir bölümünü çeşit olsun diye;). 
  • Elimize yumurta büyüklüğün de aldıgmız hamuru elimizde inceltiyoruz ortasına lokumu koyup kapatarak yuvarlak form veriyoruz.
  • Yağlı kağıt serilmiş Fırın tepsisine dizip.170 derecelik fırında pişiriyoruz...
  • AFİYET BAL ŞEKER OLSUN...

6 yorum:

  1. ellerinize sağlık.Süpoer göründü..bende portakal kabuğu ile iç hazırlıyorum. Oda çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler nursevincim... Portakal kabuğu ile iç hazırlandığında kokusunu düşünmesi bile iç açıcı lezzeti de eminim öyle olur.. Sevgiler...

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor canım..sürpriz kurabiye..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim arkadaşııım canım beniiim...

      Sil
  3. Kurabiyenin tarifi linkte 'buradaki' görünmüyor.
    Yardımcı olabilir misiniz?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Lezzet Sanatları sanırım halettim sorunu... Bilgilendirdiğin için de ayrıca cook teşekkür ederim.. Sevgielrimle...

      Sil