5 Eylül 2012 Çarşamba

FİKRİM GELDİ - 1



Ben öyle çok para harcamam harcamayı da sevmem.. İhtiyacım olanı alırım israf etmem edeni de sevmem...Evde ki herşey de parmağım bulunsun benden bir dokunuş olsun isterim. Mesela aldığım hiçbirşey olduğu gb deildir.
1-2 ay durur aldığım gb sonrasında ise evrim geçirir :) Mutfakda kullanayım diye aldığım çok hoş bir kase'yi banyoda sabunluk olarak görmeniz çok olağandır bizim evde. Yada severek aldığım bir şekerliği fikir değiştirip pamukluğa çevirilmiş olarak görmeniz, çiçek ekilmek için üretilen dekoratif bir saksı yapma çiçeklerle süslenmiş bir vaziyette  balkon masasının üzerinde görmeniz de çok olağandır..Hatta aldığım tabak çanakların kutuları bile atılmaz zamanla işe yarar ümidi ile..Kendi evimdekileri atmadığım gb  çevremdekilerin de sıkıldığı bende anısı olan şeyleri attırmam... Anılara kıyamam benim için yaşanmışlık çok önemlidir çok çok değerlidir.. Annemin ben çok küçükken giydiği kadife etek ve kendi diktiği, giydiğinde ona çok yakıştığını hatırladığım ipek bluz bu sene moda olunca 46 bendenden 38 bedene indirilerek giyildi bir kış boyunca..Annemin çeyizinden şamdanlık evimin en baş köşesinde Annemin genç kızlığında  el emeği göz nuru işlediği tablolar evimin en görünür  yerindedir...Yani belki 100 yıllık babamın dedesinden kalma tek kişilik aliminyum cezve arasıra da olsa mis gb kahveler pişirir bize vs vs vs.

Bayram tattili dönüşü  sağlam bıraktığım kek fanusumu eve geldiğimde kapağının tuzla buz olarak buldum.. Üzerine ne düştü de kırıldı ne den böyle oldu anlamadım Erzurumlular böyle bir olay karşısın da nazar çıktı hayır olsun derler bende öyle dedim ama alt tabağını da atmaya kıyamadım sapasağlam duruyordu çünkü..


Aslında severek aldığım fakat bir zaman sonra şekerlik olarak kullanmakdan sıkıldığım içine mum ve çiçekler yerleştirerek kullandığım şekerliğiminde bence artık değişim vakti gelmişdi. ya asli görevine geri dönecek yada başka bir vaziyette evimi şenlendirecekti.. ben 2. şıkkı seçtim:) Bizim kırılan kek fanusunu üzerine koyup cam yapıştırıcısı ile yapıştırdım oldu sana ayaklı kek fanusu yada t-light mumluk :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder