11 Temmuz 2013 Perşembe

PORSIYONLUK KREMSANTILI YULAF BUSKUVILI PASTA




Blogumu 6 ay gibi cok uzun zamandir ihmal ettigim dogrudur... ihmalimin sebebi keyfi degildi aslinda... Bu 6 ay

lik zaman diliminde biz baska bir sehire tasindik...
Çok uzun zamandir hayalini kurdugum memleketime tasinmak benim icin hayal degil artik...Hayalimi gerceklestirene sukuuur :) 10 yilimi gecirdim Istanbula, Dost kumbaramda ozenle biriktirdigim dostlarima, arkadaslarima, istanbulun kalabalik ve eski sokaklarinda bazen huzunlu cogu zaman mutlu ve bir o kadar da telaseli kosturmacalarima, anilarima veda ederken zorlanmadim dersem kocaman bir yalan soylemis olurum, eveeet cok zorlansamda cok sevdigim memleketimdeyim artik... Burada hayat daha stressiz trafik derdi yok insanlar daha toleransli ve yuzler  guluyor...
Blogumu ihmal etmem keyfi olmadigini soylerken keyifsizligimden degil de kendime ve cocuklarima daha cok vakit ayirmaliyim dusuncesi ile evime internet baglatmadim evde int. olmayinca bloguma da ara vermek durumunda kaldim... Bu postuda tel.den yaziyorum :) Basarabilirsem yayinlayacagim ;)  6 aylik aradan sonra ki ilk postumu instagram sayesinde tanidigim memleketimde bana bir ses bir nefes olan Busra arkadasimin tarifi ile aciyorum...Bu pratik ama cok lezzetli atistirmalik pastayi siddetle denemenizi tavsiye ederim...





MALZEMELER:


  • 2 paket eti yulafli buskuvi
  • 1paket kremsanti
  • 1 su bardagi sut
  • Cikolata rendesi veya cikolata sos
HAZIRLANISI:

  • Ilk once kremsanti yarim su bardagi sut ile koyu kivamda hazirlanir
  • Buskuvi sute bandirilir  ustune kremsanti surulur en uste tekrar sute bandirilmis buskuvi konur ve kremsanti surulur ustune bir kere daha sute bandirilmus buskuvi konulur en uste kremsanti surulur ve cikolata sos dokulur yada cikolata rendesi ile servis edilir...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder