17 Ekim 2012 Çarşamba

"MİMLEN"MİŞİM "MİMLE"MİŞİM






Blog hayatı gittikçe ilgimi çekmeye başladı... Birçok şey öğrenmemin yanın da çokda eğleniyorum ben... Bunca koşturmacanın yer yer sorunların arasında kafamı dağıttığım bir yer oldu benim için blogum ben hiç farkına varmadan...Her gün yeni tarifler denemeye çalışmak tarifleri fotoğraflamak biraz baskı ve stres yapsada üzerimde bununda altından kalkarım alimAllah..
 (İnşaAllah)
Meğersem blog öyle dışarıdan göründüğü gibi değilmiş hani buranında belirli bir aritmatiği, matematiği, hatta kendi içerisinde dili de varmış... Geçen gün vanilins arkadaşım seni "mim"ledim diyince kendimi amanın oda neki derken buldum mesela...Kısa bir araştırmadan sonra üstüüüün zekamla hemencecik anlayıp arkadaşımın sorduğu sorulara cevap vermem gerektiğini anladım... Arkadaşım verdiğin ödül ve mim için tekrardan teşekkür ediyorum ve soruları cevaplamaya geçiyorum...


1. ÇANTAMDAKİ 5 ŞEY
  1. Cüzdanım
  2. .Evimin anahtarları
  3. Ajandam ve Kalemim
  4. Islak mendilim
  5. Cevşenim
2.ODAMDAKİ FAVORİ 5 ŞEY
  1. Çalar saatim
  2. Bilgisayarım
  3. Kitaplarım
  4. Yastığım 
  5. Ama olmazsa olmaz aynam :)
3. BU AY PLANLADIĞIM 5 ŞEY
  1. Bayram için sıla-i Rahim ziyareti babında memlekete gidebilmek
  2. Kendime daha da çok vakit ayırabilmek.
  3. Platese başlamak ( Rabbim izin verirse en çok istediğim şey)
  4. Düzenli olarak yüzmeye devam edebilmek ( bu ara iyice boşladım bu konuda çok mutsuzum)
  5. Yarım kalan bazı işlerimi bu ay tamamlayabilmek
4. ALMAK İSTEDİĞİM 5. ŞEY

Biz evimizin salonunu yenilerken 1 tane çocugumuz vardı 3+1 evde oturmamızın da verdiği rahatlıkla salona gayet günlük kullanıma uygun olmayan bir nevi oturması rahatsız o yarı gösterişli koltuklardan yaptırmıştık.. Sonrasında ikizlerim dünyaya geldi tabi bizim çocuk sayısı 1 den 3'e ani bir enflasyon yaşayınca oturma odası iptal edilip çocuk odasına çevrildi bizede salonun yolu gözüktü pek tabiii....Şimdi biz o oturduğun zaman kayan rahatsız koltukların üzerinde oturyoruz... Yeni de aldık sayılır diyip israfdan korkumuza atamıyoruz da... O yüzdendir ki ;...
  1. Salon takımımı yenileyip şöööyle rahatça oturup eşimin tabiri ile yayılıp tv izleyebileceğim veya kitap okuyabileceğim koltuk takımı alabilmek...Hadi markada vereyim ( İkea nın koltuk takımlarının rahatlığını çok beğeniyoruz kullanan varsa menun olup olmadıklarını yazarlarsa sevinirim :))
  2. Kızımın odasını yenileyebilmek
  3. Bayram geliyor bayramlık da alınacak çocuklara
  4. Salonuma avize almamda gerekiyor
  5. Ve tabiki bana Nissan Juke araba alabilirsek Cuk olur dualarım kabul olur :))
  Bende şimdi arkadaşlarımdan 5 kişi "MİM"lemem gerekiyormuş... Kabul edip cevaplarlar ise çok sevineceğimi de bildirerek kısa listemden 5 arkadaşımı "Mim"liyorum 




2 yorum:

  1. beni aynIsından mimlemişlerdi ama tekrar yazayım sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canım benden önce mimlenmişssin he tüühhh :) Zahemete girme canım biz senin sayfanı ziyaret edip mimlendiğin yazını okuyalım o zaman :)) Sevgileeer...

      Sil